مهر یعنی مادرم...

مهر یعنی مادرم...

مادر،کلمه مقدس جهان هستی که در پرتو زیبا و دلنواز خورشید عطوفت و الهی چشم ها را خیره میسازد.

مادر تنها عشق بی پایان و نغمه دل انگیز هزار در گلستان است صدای لالایی مادر .


 

نگاه مادر جلوه یزدان را به تصویر می کشد و نفس نفس های مادرم محبت را مشق می کند در سحر گاهان دستان قنوت گرفته اش ملائکه را به خانه مان میخوانند تا رحمت و برکت را برایمان به ارمغان بیاورد آری مادرم و نغمه دل انگیز و گوش نواز لالایی هایش که همیشه در لحظات زیبای کودکیب یارو همراه من بوده است .

طنینی که محبت را همراه با نور الهی در گوش جانم زمزمه میکند تا روزی بتوانم صدایش را درک کنم تا بتوانم عظمت و قدرت الهی اش را مشق کنم و عشق بی پایانی که در نگاه مادرانه اش موج میزند را با عمق وجودم حس کنم .ای دیوان نوشته های آواره ام که مرا از کودکی ام سردی و بس عاطفگی ام پذیرفتی و مرا همچون گلی نو شکفته در مسیر آرمانهایت پرورش دادی تا بتوانم زندگی پرغرور زندگی معرفت و ربانی را داشته باشم و همیشه و در لحظات سخت بعد از خداوند یاورم بودی غم خوارم بودی و مرا تنها نگذاشتی مادری که از عشق و عاطفه برای نوگلش دریغ نمی کند و نغمه لالایی های مادر فرزندرا آنگونه که باید تربیت می کند.

آری مادر کلمه ی مقدس

 


لالایی مخصوص ترکمن

 

آری مادر که در قرآن عظیم الشان آیه ای بس عظیم در وصفش آمده است که پروردگار عالمیان فرموده اند الجنات تحت الاقدام الامهات آری بهشت زیر پای مادران است مادرانی که از عمق وجود مادرانی که از نور خدایی پرشده اند تا فرزندشان را نیز همانگونه که هستند از نور خدایی سرشار کنند مادر با صدای ماوایی خود  یا بنی اقم الصلاه را در گوش فرزندش زمزمه میکند تا بر روی جان و قلب و روح فرزندش همچون صخره ای بس عظیم حک شود

و چه زیباست حک کردن کلام وحی در روح لطیف و پاک فرزند

 


 

آری مادرمن عشق تو همچنان ادامه دارد و می دانم که نفس نفس هایت مرا دعا می کند از کودکی آموخته ام در مجلات و روزنامه ها و رسانه ها و در جای جای دیارمان دیده ام  که آری دعای مادر همراه من است چه عظمتی دارد چه شکوه و جلال و فر و فروغی دارد .مادرم دوستت دارم به اندازه ی  کوه های سربه فلک کشیده ی البرز دوستت دارم به اندازه ی صخره های بس عظیم بلند عاشق تو هستم به اندازه اقیانوس های بی کران و در یک کلام تورا  اسمت را  نوایت را به خدایی میسپارم که فرشته ای همچون تو را به من بخشید تا رستگار شوم در آخر شما نیز به سلامتی قلب پاک مادران همچون نسیم و بر بهترین مادر عالم حضرت زهرا س صلواتی ختم کنید .




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : آشنا
تاریخ : سه شنبه 5 آبان 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: